Info

1.Rozdziały pojawiają się raz w tygodniu (niedziela).
2. Szablony wykonuję samodzielnie i są dostosowane do mojej rozdzielczości (1280x1024). W razie problemów użyj ctrl+/ctrl-. Używam przeglądarki Mozilla Firefox!
3. Bardzo proszę o nie nominowanie mnie w klepankach! Oczywiście dziękuję i doceniam, ale zwyczajnie nie chce mi się w to bawić.
4. Nie kopiuj niczego bez mojej zgody!
5.Wszelkie komentarze nie dotyczące rozdziałów zostawiaj w zakładce SPAM!
6. W zakładce OPOWIADANIA znajdują się buttony bloga.
7. O ile to możliwe, staraj się nie psc w tn spub. Na prawdę, nie mam ochoty rozszyfrowywać Twojego komentarza...

27 czerwca 2013

#1

Człowieki, jest sprawa!
Nie ukrywam, z rozdziałem mam małe problemy.
Wena gdzieś mi uciekła i... No nie jest jeszcze gotowy.
Sorki.
Tak więc macie do wyboru:
- Czekacie na niego (do wieczora powiedzmy)
- Wrzucam wam rano Oneshota
Czekam na odpowiedzi w komentarzach, do jutra do 10.
~Tsu


@EDIT
Postaram się do wieczora wrzucić rozdział, a Oneshot (tak jak planowałam) w przerwie pomiędzy jednym, a drugim opowiadaniem.

6 komentarzy:

  1. Osobiście jestem za poczekaniem do wieczora, ale oneshot też mi pasuje xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A It jak zawsze pomocna... xD

      Usuń
    2. Ja pomocna? W którym miejscu Tsu? Ja tylko wyrażam dwoją opinie która jest nader nie pomocna xD

      Usuń
    3. It... Padłaś ofiarą mojego sarkazmu xD

      Usuń
  2. Chętnie poczekam do wieczora, ale chcę one-shot'a >.< Ale może najpierw skończ ten rozdział i wstaw xD

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY